HOLLANDALI GURBETÇİLER / HOLLANDALI TÜRKLER NL « 55 YAŞ TÜRKİYE'YE GERi DÖNÜŞ Hollanda Geri dönüş ödeneği başvurusu

Hollanda Geri dönüş ödeneği başvurusu

Hollanda Geri dönüş ödeneği başvurusu

 
  • 0 Oy - 0 Ortalama
 
Sahin
Forum Kurucusu
856
14-05-2013:09:25
#1
Yardım için nasıl başvurmalısınız?

Temel yardım ve/veya geri dönüş ödeneği başvurunuzu, doldurduğunuz başvuru formuyla birlikte gerekli belgeleri Leiden bölge müdürlüğümüze göndererek yaparsınız.
Başvuru formu
Başvuru formunu şu şekilde temin edebilirsiniz:

bu sayfadan bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz.
Leiden bölge müdürlüğümüzü (071) 512 9040 numaralı telefondan aradığınızda başvuru formu size derhal gönderilir.
Hollanda Göç Enstitüsü (NMI) ile irtibata geçebilirsiniz. NMI görevlileri de formu doldurmanıza yardımcı olacaktır.

2100NH aanvraag REM NL (Formulu indirmek icin TIKLAYIN!

Kanıt niteliğindeki belgelerle birlikte göndermek
Başvuru formuyla birlikte, kanıt niteliğindeki bazı belgeleri de göndermeniz gerekir.

Daima gönderilmesi gereken belgeler:

kendinize, eşinize, çocuklarınıza ve sizinle birlikte kesin dönüş yapan diğer kişilere ait pasaportun (ya da kimlik belgesi niteliğindeki belge) fotokopisi.

Daha başka hangi belgelerin gerektiği, şahsi durumunuza bağlıdır:

Siz veya eşiniz Hollanda uyruğuna sahip değilse, oturum ya da yerleşim izninin fotokopisi.
Hollanda'daki ikametiniz esnasında sizin ya da eşinizin adı veya doğum tarihi değiştiyse, buna dair belge.
Uyruğuna sahip olmadığınız bir ülkeye yerleşiyorsanız, bu ülkede ikamet etmenize izin verildiğine dair belge.
Eşiniz, zaten yerleşeceğiniz ülkede ikamet ediyorsa, eşinizin hayatta olduğunu ve evli ya da eş olarak kayıtlı olduğunuzu gösterir belge.
Çocuklarınız zaten yerleşeceğiniz ülkede ikamet ediyorsa, hayatta olduklarını gösterir belge.
Bakımı mahkeme kararıyla size verilen bir çocuğu yanınızda götürecekseniz, veli ya da vasisinin onayına ilişkin belge.
Hollanda devletine borcunuz varsa, ödemiş olduğunuzu gösterir belge.

ÖM ile soru cevaplamiyoruz! Forum'a yazın cevaplardan herkes yararlansın!
Sahin
14-05-2013:09:25 #1

Yardım için nasıl başvurmalısınız?

Temel yardım ve/veya geri dönüş ödeneği başvurunuzu, doldurduğunuz başvuru formuyla birlikte gerekli belgeleri Leiden bölge müdürlüğümüze göndererek yaparsınız.
Başvuru formu
Başvuru formunu şu şekilde temin edebilirsiniz:

bu sayfadan bilgisayarınıza yükleyebilirsiniz.
Leiden bölge müdürlüğümüzü (071) 512 9040 numaralı telefondan aradığınızda başvuru formu size derhal gönderilir.
Hollanda Göç Enstitüsü (NMI) ile irtibata geçebilirsiniz. NMI görevlileri de formu doldurmanıza yardımcı olacaktır.

2100NH aanvraag REM NL (Formulu indirmek icin TIKLAYIN!

Kanıt niteliğindeki belgelerle birlikte göndermek
Başvuru formuyla birlikte, kanıt niteliğindeki bazı belgeleri de göndermeniz gerekir.

Daima gönderilmesi gereken belgeler:

kendinize, eşinize, çocuklarınıza ve sizinle birlikte kesin dönüş yapan diğer kişilere ait pasaportun (ya da kimlik belgesi niteliğindeki belge) fotokopisi.

Daha başka hangi belgelerin gerektiği, şahsi durumunuza bağlıdır:

Siz veya eşiniz Hollanda uyruğuna sahip değilse, oturum ya da yerleşim izninin fotokopisi.
Hollanda'daki ikametiniz esnasında sizin ya da eşinizin adı veya doğum tarihi değiştiyse, buna dair belge.
Uyruğuna sahip olmadığınız bir ülkeye yerleşiyorsanız, bu ülkede ikamet etmenize izin verildiğine dair belge.
Eşiniz, zaten yerleşeceğiniz ülkede ikamet ediyorsa, eşinizin hayatta olduğunu ve evli ya da eş olarak kayıtlı olduğunuzu gösterir belge.
Çocuklarınız zaten yerleşeceğiniz ülkede ikamet ediyorsa, hayatta olduklarını gösterir belge.
Bakımı mahkeme kararıyla size verilen bir çocuğu yanınızda götürecekseniz, veli ya da vasisinin onayına ilişkin belge.
Hollanda devletine borcunuz varsa, ödemiş olduğunuzu gösterir belge.


ÖM ile soru cevaplamiyoruz! Forum'a yazın cevaplardan herkes yararlansın!

 
  • 0 Oy - 0 Ortalama
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
 1 Ziyaretçi
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
 1 Ziyaretçi